Logo eksempler
Logo eksempler til inspiration, før designet af din virksomheds logo, så du kan finde den helt rigtige stil og farver til din virksomhed.
Logo eksempler til inspiration, før designet af din virksomheds logo, så du kan finde den helt rigtige stil og farver til din virksomhed.
Typografi i Visuel Identitet er en samling af skrifttypernes personlighed, vægt, kombination med andre skrifttyper samt indbyrdes hieraki.
Farver i visuel identitet er baseret på følelser, og valget af branding farver påvirker derfor, hvordan målgruppen opfatter virksomheden.
Symbol i visuel identitet identificerer virksomheden, som en del af logoet og gør kunden i stand til at genkende og huske virksomheden.
Visuel Identitet er en samling af virksomhedens logo, farver, skrifttyper og andet, der sammen kommunikerer virksomhedens identitet visuelt.
Kontaktpunkter mellem virksomhed og kunden, giver dig mulighed for at skabe effektiv marketing og en stærk oplevelse af virksomhedens brand.
PESO model inspiration, med 72 marketingkanaler, til at illustrere din virksomheds marketingstrategi gennem overblik og sammenhæng.
Brandarketyper er en samling af menneskelige egenskaber, der sikrer en rød tråd i din branding, og en stærk forbindelse til kunden.
Eventyreren brandarketype er for virksomheden, der hjælper kunden med at opnå frihed og individualitet gennem autentiske produkter.
Vismanden brand arketype er for virksomheden, der guider kunden med objektive fakta til at forstå verdenen og opnå den endelige sandhed.
Den uskyldige brandarketype er for virksomheden, der dyrker det nostalgiske, etisk rigtige og er hundrede procent tro mod sine værdier.
Skaberen brandarketype er for virksomheden, der får kunden med at slippe fantasien løs og skabe noget nyt og kreativt, der ikke var der før.
Herskeren brandarketype er for virksomheden, der er bedst i branchen og leverer luksus, kvalitet og garanti – samt signalværdi til kunden.
Beskytteren brandarketype er for virksomheden, der hjælper de svage og egner sig derfor særligt til non-profit, sundhed og uddannelse.
Den almindelige brandarketype er for virksomheden, der hylder hverdagen, familielivet og behovet for at passe ind, fremfor at skille sig ud.