Komikeren brandarketype
Komikeren brandarketype er for virksomheden, der leverer underholdning og hjælper kunden med at have det sjovt i en grå og trist hverdag.
Komikeren brandarketype er for virksomheden, der leverer underholdning og hjælper kunden med at have det sjovt i en grå og trist hverdag.
Elskeren brandarketype er for virksomheden, der hjælper kunden med at opnå intimitet, passion, romantik og kærlighed med andre mennersker.
Helten brandarketype er for virksomheden, der hjælper kunden med at udvikle sig, og overkomme udfordringer, uretfærdighed og konkurrenter.
Magikeren brandarketype er for virksomheden, der leverer innovative og visionære produkter eller livsændrende oplevelser til kunden.
Rebellen brandarketype er for virksomheden, der hjælper målgruppen med alternative idéer i kampen mod status quo eller samfundet som helhed.
Persona for begyndere til virksomhedens marketing gennem demografiske hårde fakta, psykografiske bløde værdier og adfærd igennem hele købet.
Firmanavn til din virksomhed, der sikrer dig det gode navn til virksomheden – med eksempler på de 7 forskellige navnetyper.
Ekspert som selvstændig kræver positionering og fokus for at udvikle, sælge og få succes med sin ekspertise.
Specialist eller generalist som selvstændig? Svaret afhænger afhænger af din virksomheds geografiske placering og mulighed for nichemarked.
Iværksættertyper, virksomhedstyper og personlig branding er alle store spørgsmål for iværksættere i grænsen mellem firma og personen bag.
Work Smarter, Not Harder metoder til et fokuseret og produktivt liv som selvstændig, så du får kontrol over dit arbejds- og privatliv.
Soloselvstændig eller iværksætter? Fordele og ulemper ved livet som eneste ansatte og jagten på frihed og fleksibilitet fremfor vækst.
3x3x3 er et lean-perspektiv til udvikling af virksomhedens tre årige vision, tre måneders strategi og tre uger lange produkt eksperimenter.
Kundeværdier for virksomheder er produktet/servicens værdier indenfor inspirerende, individuelle, forretningsmæssige og funktionelle værdier.
Kundeværdi for forbrugere er produktet/servicens værdier indenfor social indflydelse, livsændring, følelsesmæssige og funktionelle værdier.