Bæredygtig forretningsmodel
Bæredygtig forretningsmodel i virksomheden i form af sammenhæng mellem de tre lag; det økonomiske- det miljømæssige- og det sociale lag.
Bæredygtig forretningsmodel i virksomheden i form af sammenhæng mellem de tre lag; det økonomiske- det miljømæssige- og det sociale lag.
Brand trends følger trends i samfundet og branchen, som understøtter virksomhedens positioneringen og forudser målgruppens behov.
Niche marked er et segment af markedet, som virksomheden har specialiseret indenfor, og kan skabe en levedygtig forretningsmodel i.
Experience Economy om økonomier, der guider forandring, iscenesætter oplevelser, leverer service, udvikler produkter eller udvinder råvarer.
EFU model; egenskaber, fordele og udbytter er et værktøj til stærke budskaber, som fokuserer på de salgargumenter, der rammer kunden bedst
Jobs to be Done er en metode til innovation af produkter/services, ved at forstå, hvad kunden virkelig ønsker at opnå i bestemte situationer.
Branding fokus sikrer at kunderne husker virksomheden for det du ønsker, gennem fokus i produkter, funktioner, marketing, budskab og kanaler.
Brand positionering placerer virksomheden tydeligt i markedet og målgruppens bevidsthed, gennem et skarpt fokus på det unikke i virksomheden.
Brand arketyper er 12 virksomhedspersonligheder, der giver virksomheden genkendelighed overfor kunderne og en rød tråd i din kommunikation.
Visuel identitet til din virksomhed gennem syv dele, så du kommunikerer dit brands identitet – og sikrer et ensartet udtryk hver eneste gang.
Logodesign udarbejder logoet, virksomhedens ansigt udadtil, der skal overholde tre overordnede regler og findes i syv forskellige typer.
Det gode virksomhedsnavn overholder de lovmæssige regler, og bør derudover følge disse syv retningslinjer for et succesfuldt virksomhedsnavn.
Branding for begyndere gennemgår, hvad branding er, og hvordan du aktivt kan brande din virksomhed gennem navn, logo og visuel identitet.
Lean Canvas er en skabelon til at samle hele forretningsmodellen på en enkelt side – særligt rettet mod iværksættere og nye koncepter.
Byg-mål-lær er et feedback loop, der giver dig værdifuld læring om dit koncept ved at teste dine hypoteser hurtigt og direkte på målgruppen.