Hvad er en forretningsmodel?
Hvad er en forretningsmodel? Modellen beskriver hvordan virksomheden skaber, leverer og fanger værdi – altså hvordan du tjener penge.
Hvad er en forretningsmodel? Modellen beskriver hvordan virksomheden skaber, leverer og fanger værdi – altså hvordan du tjener penge.
Inbound Marketing for begyndere hjælper dig med at føre din målgruppe igennem metodens fire faser, så de går fra fremmede til ambassadører.
Hvad er Inbound Marketing og Outbound Marketing? Hvad er fordelene og ulemperne ved metoderne, og hvilken vej skal du og din virksomhed vælge?
Marketing KPI, Key Performance Indicators, hjælper dig med at opsætte smarte mål for – og måle resultatet af – din virksomheds marketing.
Købsrejsen er en måde at forstå kundens rejse fra opmærksomhed, over overvejelse, frem til beslutningen omkring købet af produktet/servicen.
PESO modellen giver dig et overblik over din marketingindsats, og dækker områder til at skabe og dele indhold der får omtale og engagement.
Marketing for begyndere gennemgår hvad, hvorfor, hvor og hvordan omkring marketing – og oversætter branchens forkortelser til begyndere.
SEO for begyndere gennemgår fire søjler af søgemaskineoptimering – og klæder dig på til snakken om SEO samt peger dig i retning af mere info.
100 hjemmeside tips med værktøjer, tips og tricks indenfor design, tekst, søgemaskineoptimering og meget andet på din hjemmeside.
Den perfekte hjemmeside formel, er en matematisk udregning af de positive og negative variabler, der tilsammen danner en perfekt hjemmeside.
Google Analytics guide for begyndere, der giver dig en gennemgang af alle de vigtigste begreber, funktioner og rapporter i Google Analytics.
Hvad er Google Analytics? Analytics er en web-analyse, der viser, hvor dine brugere kommer fra, hvad de gør og hvor de forlader hjemmesiden.
Med en marketingplan skaber du et overblik over dine daglige aktiviteter, og får et værktøj til at styre, hvem der gør hvad, hvornår.
Marketingkanaler er din vej til målgruppen, og kan opdeles i forskellige metoder, der skaber et match mellem virksomheden, kanalen og kunden.
Marketingmodeller er værktøjer til at se samspillet mellem din virksomhed og kunder oppefra, så du kan kommunikere din strategi tydeligt.